Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

Ziaja maseczka oczyszczająca z szarą glinką

Ah, te maseczki Ziaji.. uwielbiam :) Dziś znowu kupiłam mały zapasik. Coś o ww maseczce : 

Ziaja Maska oczyszczająca

maseczka kaolinowa z glinką szarą


Przeznaczenie
– dla skóry mieszanej , tłustej , trądzikowej

Właściwości :

  • normalizacja pracy gruczołów łojowych
  • zmniejszenie widoczności rozszerzonych porów
  • ukojenie skóry , złagodzenie podrażnień skóry
  • zmniejszenie skłonności do powstawania podrażnień
  • nawilżenie, regeneracja naskórka

Składniki aktywne :


glinka szara , prowitamina b5, proteinowo- cynkowy kompleks , alantoina 


Hmm, czy oczyszcza? Tak, trzymałam ją ok 30 minut, trochę wysuszyła. Zmniejszone pory? tak, ukojenie ?nie odczułam, nawilżenie? raczej nie, mi wysuszyła. Ma fajny zapach, fajnie się rozprowadza, wsiąka w skórę :D 
Nie ściąga skóry, jest wydajna (2 razy spokojnie), niska cena. Ma może trochę za słabe działanie.

Szału nie ma, fajerwerków nie było, ale pewnie jeszcze ją kupię ( zużyłam ok 4 saszetki ).

1 komentarz:

  1. Fajny blogasek, taki kolorowy :). Czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)