Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

Perfecta Dax Cosmetics Peeling gruboziarnisty

Od producenta : 
Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt. 

Ode mnie: 
Zjechał mi skórę... Ostatni raz. Zużyłam pół saszetki co i tak jest za dużo. Całą skórę miałam podrażnioną, czerwone plamy przez parę dni, widocznie jest dla mnie za mocny.. Dobrze ściera. Tani jest, ale to wszystko. Już nigdy go nie kupię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)