Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

Mój pierwszy raz

Witam,

Chwila wolnego, korzystając z tego założyłam sobie bloga ( blog?). Nigdy takiego czegoś nie prowadziłam - mój pierwszy raz. Głupio to brzmi no ale.. :)
Nie wiem też co mam napisać, może coś o sobie ? Nie będę się bawić w jakąś anonimowość. 
Mam na imię Patrycja, mam brata, mam kota, mam ... nie wiem co mam napisać jeszcze :) Z biegiem czasu będę pisać co mam i co nabyłam, ponieważ notki będę poświęcać kosmetykom :) Nie mam wprawy w pisaniu czegoś takiego, będzie pewnie ciężko, no ale "wszystkiego trzeba w życiu spróbować". 

Pozdrawiam, 

J_H.

1 komentarz:

  1. Jak na pierwszy raz całkiem dobrze zaczynasz :) czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)