Translate

środa, 16 maja 2012

Ziaja i otrzymane od nich próbki

Parę dni temu dostałam od Ziaji próbki kosmetyków. Wraz z próbkami dostałam 3 ulotki na temat kosmetyków.

- krem na dzień i na noc do skóry suchej, podrażnionej, olejek arganowy, 5 ml.
saszetka starcza na ok 3 użycia, fajnie nawilża skórę, po kremiku skóra jest taka miękka i delikatna. Producent zapewnia, że krem spłyca zmarszczki, nie mam zmarszczek więc nie wiem czy to działa :) zaczerwienienia na twarzy bledną, łagodzi je. Ładnie się wchłania. Będę szukała pełnego produktu

- krem na dzień ochrona niska SPF6 do skóry wrażliwej, mało elastycznej, 5 ml.
saszetka starcza na ok 3 użycia. Nawilża, mniej niż ta ww, ale nawilża. Za krótko używałam tego kremiku ,żeby powiedzieć czy uelastycznia naszą skórę. Fajnie jest wklepać kremik przed malowaniem się. Lepiej rozprowadza się wtedy podkład. Ma ładny zapach.

- intensywnie łagodzący balsam po goleniu, 5 ml. ( x 2 )
oddałam chłopakowi, nie wiem jak się sprawuje.

- krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia SPF20 ochrona średnia ( x 2 )
dostałam dwie małe saszetki, jedna saszetka starcza na jedno użycie ponieważ należy krem nanieść na skórę twarzy i dekoltu. Łagodna emulsja, łagodzi zaczerwienienia. Skóra ma po nim ładny koloryt. Lekki efekt był po wykorzystaniu 2 próbki.

-  lano-krem na dzień / na noc, kuracja nawilżająca
mój faworyt. Jeżeli macie suchą skórę to to jest najfajniejsze co może być :) Nawilża, nawilża i jeszcze raz nawilża, działa tak jakbym maseczkę super nawilżającą dała. Miałam próbkę ale kupiłam pełny produkt. Bardzo fajne.

ww kosmetyki nie uczuliły mnie, pomogły mojej suchej skórze twarzy. Myślę ,że kupię pełne produkty. 





1 komentarz:

  1. Ciężko jest zdobyć próbki z Ziaji. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)