Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

Marion SPA maseczka z zieloną glinką

Maseczka bardzo fajna, szczerze, to najlepsza jaką miałam. Kupiłam raz, i już nigdzie jej dostać nie mogę, chociaż dzisiaj przeszukałam chyba pół połowę sklepów. Zielona glinka - moja ulubiona.
Miałam strasznie suchą skórę, nie wierzyłam aż tak w tą maseczkę, od tak ją zrobiłam. Zamiast 15 minut trzymałam pół godziny. Jak miałam maseczkę na twarzy to miałam wrażenie ,że jeszcze bardziej mi ją wysuszy, ale po zmyciu szok :D Baaardzo nawilżona skóra, ładny koloryt, miękka, jej stan się bardzo poprawił i to po pierwszym użyciu już !

Taka niepozorna, a jakie efekty :D Bardzo fajna. Cena ok 3-4 złote.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)