Translate

środa, 16 maja 2012

Paloma body SPA masło do ciała czekoladowe

Z tej serii kupiłam masło o zapachu czekolady, odżywczo - nawilżające ( mam bardzo suchą skórę ).
Śliczny zapach , jak budyń czekoladowy, bardzo fajny ! No, może lekko mdły. 
Masełko jest wydajne, 200 ml, używam go ok 5 miesięcy i zostało mi tak mniej więcej 1./5 pudełka. Pudełko ma grube dno - wydaje się ,że masła jest więcej, guzik prawda. Nie używam go codziennie. Jak mi się przypomni. 

Co obiecuje producent:
- nawilża, odżywia, błyskawicznie poprawia jędrność i elastyczność,
- zregenerowana skóra na długo pozostaje gładka i apetycznie pachnąca,
- kuszący zapach daje zastrzyk pozytywnej energii

Co ja o nim myślę : 
- długo się wchłania
- taje uczucie ożywienia
- zapach czekolady, mmm
- tanie jest , 15 zł a produkt wydajny. 
- gęste jak na masło przystało

Bardzo fajne :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)