Translate

środa, 16 maja 2012

Elkos Insensive BodyMilk Balsam do ciała

Balsam do ciała dla skóry normalnej

 
Mówią że : 
 
Niezwykle wydajny balsam do codziennej pielęgnacji. Zawiera witaminę E oraz specjalne olejki, chroniące Twoją skórę przed utratą wilgoci. Zapewnia maksymalne nawilżenie suchej skóry. Posiada przyjemny, łagodny zapach. Produkt został przebadany dermatologicznie, nie podrażnia i nie powoduje uczuleń. Super jakość w świetnej cenie!



I to prawda :D 

Wydajny, w końcu 500 ml, używałam go tylko na skórę nóg i bardzo fajny jest ! :) Zapach taki sobie jest, niezbyt mi się podoba. Na początku nie widziałam w nim nic fajnego, ot , zwykły balsam do ciała, ale po czasie skóra zrobiła się taka fajna ;) Nie balsamuje się regularnie, nie mam czasu, zapominam, więc stosowałam niesystematycznie, a efekt był.
Jest to produkt niemiecki, dostałam go od mamy. W Polsce można go zamówić, koszt to ok 9-10 zł. Albo poprosić kogoś kto wyjeżdża do Niemiec, aby przywiózł.  Szybko się wchłania. Bardzo fajny, warto mieć go w domu.

1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)