Translate

wtorek, 22 maja 2012

Romantic Professional


Maska Romantic Professional to intensywne nawilżanie i regeneracja dla każdego rodzaju włosów. Dzięki jedwabiu zawartemu w masce włosy odzyskują połysk i elastyczność.

Skład: Aqua, Cetearyl Alkohol, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Mirystate, Dimethicone Copolyol, Panthenol, Hydrolized Silk, Parfum, Izopropyl Alkohol, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde. (20.08.2010)


Cena: 13zł / 500ml

                                               
Forte Sweden, Romantic Professional, Maska do włosów z jedwabiem 
Maska masce nierówna. Włosy są po niej poplątane, jedyny plus jaki odkryłam to to, że ładnie pachnie. Plusem jest niska cena oraz jej wydajność. Trzymałam ją na włosach ok 30 min. Maseczka obciąża włosy, są później oklapnięte.. 

Maska zawiera silikon, myślę ,że nadaje się tylko jako lekka odżywka, na chwile. Produkt jest trudno dostępny, znalazłam jedno opakowanie i tyle ją widziałam. Fajnie, że ma jedwab w składzie, ale poza tym nic fajnego...
Nadaje się jako odżywka, maseczka już nie. Za długo ją trzymałam, myślę ,że im krócej tym lepiej - obciąża. 

Była tania , nie ma czego żałować, nie kupie ponownie. 

1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie komentarze ! Zapraszam częściej do komentowania :)
Odwiedzam każdy profil :)

Pozdrawiam :)